Kurv.0 Kategorier Tilbud Nyheder Mængde rabat Ris eller ros Produktforslag Tilbudsmail Om os Info Links

Information om Fworks.dk's handelsbetingelser

Kære besøgende!

Formålet med denne side, er at informere dig om, hvordan du handler i vores netbutik.
Den indeholder også vejledning om betaling, levering og Fragt, samt oplysning om garanti og dine øvrige rettigheder.
Hvor er grejbutikkens fysiske adresse
Sådan udnyttes faciliteterne bedst
Hvordan handler jeg i netbutikken?
Bliver min bestilling korrekt modtaget?
Hvordan betaler jeg i netbutikken?
Kan mine oplysninger misbruges?
Får jeg kvantumrabat ved større køb?
Hvor meget skal jeg betale for fragt og ekspedition?
Hvorledes leveres mine varer?
Hvad gør jeg, hvis en vare er transportskadet?
Hvor lang leveringstid skal jeg regne med?
Har jeg fortrydelsesret?
Er der garanti på varen og hvad gør jeg hvis der opstår fejl?
Hvor lang tid gælder priserne i netbutikken?
Yderligere oplysninger?
Cookies oplysninger
   

Hvor er grejbutikkens fysiske adresse

Grej.dk & Filskov Lystfiskersø
SE nr.: 30315014

v/Jan Kristensen
Bredsten Landevej 196
7200 Grindsted
Tlf.: 21 27 46 22
Mobil: 21 36 46 22

Mail/Kundeservice:
grej@grej.dk
Til toppen
   

Sådan udnyttes faciliteterne bedst!

En rigtig god ting er søge funktionen hvor man kan bruge flere muligheder.
Søger du efter et hjul som du kun kan huske nummer og fabrikat af feks. Spro 8100 så indtast dette i søgefeltet (Husk mellem rum mellem alle ord du skriver) så finder siden alle muligheder med Varer som både indeholder ordet spro og 8100 og det behøves ikke være i samme rækkefølge.
Husk mellemrum mellem hvert ord og brug IKKE tegn i søgningen da disse droppes i søgningen.
Der søges i felterne lang og kort beskrivelse, alle kategori tekster, varenummer og fabrikat.

+

Dette grønne symbol med et tal eller + symbolet i, fortæller om det antal der er på lager af varen. Hvis det er + symbolet betyder det at, der er 10 eller mere enheder på lager af den aktuelle vare.

1

Dette røde symbol med et tal eller - symbolet i, fortæller om det antal af varen du prøver at bestille for meget. Hvis det er - symbolet betyder det at, der er 10 eller mere enheder bestilt for meget af den aktuelle vare.

En vare som ikke længere er på lager fjernes Automatisk fra hjemmesiden.
Til toppen
   

Hvordan handler jeg i netbutikken?

Vores netbutik indeholder en masse forskellige varer, som du kan vælge imellem. På startsiden kan du vælge en kategori, f.eks. "Spinnere". Så præsenteres du for en samlet oversigt over alle produkter i denne kategori. Hvis du klikker på "Kameraet" ud for de enkelte modeller, får du detaljerede oplysninger om og foto af modellen. Du kan også printe siden ud.

Når du bladrer rundt mellem produkterne, har du mulighed for at bestille. Du kan både gøre det fra kategorioversigterne og fra siden med de detaljerede oplysninger ved at klikke på + eller - . Du kan også ændre tallet og klik på Ret kurv .
Tallet her viser hvor mange styks af en vare du allered har i kurven.

Når du lægger en vare i indkøbskurven, har du endnu ikke handlet. Du kan altid tage varen op af kurven igen (dvs. fjerne varen fra kurven).
Når du har tjekket at indholdet i indkøbskurven er korrekt og valgt hvilken fragtform du ønsker, kan du bestille varerne ved klik på Gå til kassen . Derefter vises din bestilling med fragt og den samlede pris for bestillingen.

Du kan nu indtaste oplysninger om navn, adresse og om du fremover ønsker at få tilsendt tilbud pr. e-mail. Bestillingen er registreret ved klik på Send Ordre .

Du bliver præsenteret for en faktura på skærmen, som du kan udskrive.
Sammen med varerne modtager du en faktura, der også er gyldigt garantibevis.
Til toppen
   

Bliver min bestilling korrekt modtaget?

Når du har afgivet din bestilling i vor netbutik, får du på skærmen vist en faktura udskrift, som du har mulighed for at printe ud.
Når vi har modtaget din bestilling, sender vi en bekræftelse pr. e-mail, som indeholder alle oplysninger fra din bestilling.
Sammen med varerne modtager du en faktura, der også er gyldigt garantibevis.
Til toppen
   

Hvordan betaler jeg i netbutikken?

Dankort, eDankort, Visa/Dankort, VISA Electron, Eurocard/Mastercard, JCB og Maestro:
Ved denne løsning, trækkes beløbet først fra kontoen når varene sendes. Kortene som kan bruges kan ses herunder.

           

Efterkrav:
Ved denne løsning betaler du først varerne ved modtagelsen. (Er ikke længere muligt da Postdanmark har fjernet denne mulighed.)

Bankoverførsel:
Ved denne betalingsform ekspederes din bestilling straks din indbetaling er indgået hos os.
Bemærk ved homebanking, hvis overførslen sættes igang efter kl. 16 eller i weekender/helligdage, bliver transaktionen først gennemført den først kommende hverdag efter, og vi vil først kunne se overførslen den anden hverdag efter overførslen er sket. Vi vil så straks derefter sende pakken.
Til toppen
   

Kan mine oplysninger misbruges?

Når du handler i vores netbutik skal du ikke opgive flere oplysninger end ekspeditionen af din bestilling kræver.
Vi kan garantere dig at vi ALDRIG sælger eller på anden måde videregiver dine personoplysninger til tredje part.
Til toppen
   

Får jeg mængde- eller kvantumrabat ved større køb?

Nej, men der findes varer der er på tilbud. Hvis du har et ønske om rabat skal du kontakte Grej.dk på telefon 21 27 46 22 eller 21 36 46 22 eller på mail adressen grej@grej.dk  og aftale nærmere. (Kun ved store mængder)
Til toppen
   

Hvor meget skal jeg betale for fragt og ekspedition?

Dankort, eDankort, Visa/Dankort, VISA Electron, Eurocard/Mastercard, JCB og Maestro:
Fragtpriserne vil her være DKK. 20,-/DKK. 75,- ved bestilling af vare for under DKK. 700,-
og ved bestilling af vare for DKK. 700,- eller mere vil ordren være fragtfri til adresser i Danmark.

Overførsel:
Ved denne løsning betaler du DKK. 20,-/DKK. 75,- for fragten,
dog hvis bestillingen er på DKK. 700,- eller mere, så er det Fragtfrit til adresser i Danmark.

Selvhent:
Ved denne løsning kommer der selvfølgelig ingen ekstra omkostninger. Dette er gratis.

Fragt til udlandet:
Ved denne løsning er det prisen ud fra vægten, denne kan varier en del men kan ses på siden. (Fragt prisen er altid oplyst excl. moms da der ikke beregnes moms af fragt.)
Til nogle lande vil momsen blive fratrukket fakturaen inden afsendelse og prisen som hæves reduceres til det aktuelle beløb.
Til toppen
   
Hvorledes leveres mine varer?
Det er for det meste Postdanmark der står for leveringen. Du får varerne leveret direkte til døren. Er du ikke hjemme, når posten kommer, kan du afhente dem på posthuset. Ved ekstra tunge pakker samt pakker over 1 meter benytter vi ofte GLS eller anden leverandør.
Pakker over 1,5 meter sendes altid med anden fragtbil end Postdanmark da de ikke vil tage længere pakker end 1 meter.
(Hvis du bestiller i større mængder kan der evt. aftales anden leveringsform.)
Til toppen
   

Hvad gør jeg, hvis en vare er transportskadet?

Ved leveringen skal du undersøge om varen er beskadiget. Er varen transportskadet, tager Postdanmark/Transportøren den med retur.
Til toppen
   

Hvor lang leveringstid skal jeg regne med?

Varen sendes normalt samme dag hvis der bestilles inden kl. 15.
Kan ordren sendes som brev lever vi dem som oftest også i postkassen om lørdagen og søndagen så de kan være til udbringning om mandagen.
Undtagelsesvis kan en vare være midlertidig udsolgt. Sker det vil du blive kontaktet og få valget mellem at annullere varen eller vælge en evt. anden tilsvarende vare.
Til toppen
   

Har jeg fortrydelsesret?

Ja, du har nu 14 dage til at meddele os/Fworks.dk at du fortryder købet og herefter 14 dage til at sende den retur.
Benytter du fortrydelsesretten refunderer vi det beløb du har givet for varen senest 10 arbejdsdage efter vi har modtaget varen retur. Returfragten skal du selv betale.
Du har 2 års reklamationsret ved køb af varer. Du skal dog reklamere inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen. En reklamation, der fremkommer inden 2 måneder efter, at du har opdaget manglen, er altid rettidig.
Du kan fortryde et køb, selvom varen er blevet brugt.
Hvis varen er brugt, skal der laves en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. En evt. værdiforringelse skal forbrugeren ikke have retur. Alt efter om varene er ubrugt/brugt, ubeskadiget/beskadiget og i original emballage.
Til toppen
   

Er der garanti på varen og hvad gør jeg hvis der opstår fejl?

Ja, der er naturligvis mindst 1 års garanti samt 1 års reklamationsret. I denne branche udføres alle garantireparationer af fabrikanten/importøren.
Langt de fleste af vore hjul og stænger har dog 10 års garanti eller livstids garanti ved første ejer.
Hvis der opstår fejl, sendes varen retur til Grej.dk eller efter aftale med os og du vil så modtage varen igen efter endt reparation/ombytning. I nogle tilfælde, vil varen/varer blive ombyttet med det samme til ny/nye.

Garanti gælder dog ikke alm. slitage eller ved mislighold af varen.
Til toppen
   

Hvor lang tid gælder priserne i netbutikken?

Sortiment og priser ændres løbende og uden varsel. Hvis der sker prisændringer mellem bestillings- og leveringstidspunkt, er du altid sikret den laveste pris.
Vi tager dog forbehold for moms- og afgiftsændringer, samt eventuelle leveringssvigt.
Til toppen
   

Yderligere oplysninger?

Hvis du har spørgsmål om vore vilkår eller produkter, som ikke er besvaret på denne hjemmeside er du velkommen til at kontakte os på e-mail grej@grej.dk eller telefon 21 27 46 22 / 21 36 46 22.
Til toppen
   

Websitets brug af cookies

Dette website anvender cookies til følgende formål:

Besøgs statestik samt hvilken browser der er blevet brug.

 

Oversigt:

1.   Ejeroplysninger
2.   Hvad er Cookies?
2.1 Så lang tid opbevares cookies
2.2 Sådan sletter du cookies
2.3 Sådan undgår du cookies
2.4 Hvad cookies bruges til på vores website

 

1. Ejeroplysninger

Dette website udbydes af:

Filskov-IT
Bredstenlandevej 196
7200 og Grindsted
Telefon: 21 27 46 22
Email:
filskov-it@filskov-it.dk


2. Cookies

Dette website anvender cookies i henhold til ovenstående formål. En cookie er en lille tekstfil, der lagres i din browser og for at kunne genkende din computer ved tilbagevendende besøg. Der er ingen personlige oplysninger gemt i vores cookies og de kan ikke indeholde virus.


2.1 Så lang tid opbevares cookies

Cookies sletter sig selv efter et vist antal måneder (kan variere), men de fornyes efter hvert besøg.


2.2 Sådan sletter du cookies

Se vejledning her: 
http://minecookies.org/cookiehandtering 


2.3 Sådan undgår jeg cookies?

Hvis du ikke ønsker at modtage cookies kan du blokere dem. Se vejledning her: 
http://minecookies.org/cookiehandtering


2.4 Hvad cookies bruges til på vores website

Cookies anvendes til at føre statistik over antallet af brugere.


Tredjeparter

Sitet anvender cookies fra en følgende tredjeparter, der har adgang til de pågældende cookies:
Curanet.dk står for statestiken på hjemmesiden så de har adgang til de pårørende cookies